En throwback med osedda bilder

Här kommer några osedda från London. Det blir alltid så himla mycket bilder när jag har kameran någonstans. Men lite tur ändå att man har bilder att gräva fram när man inte har mycket annan att visa.
 
 
Big Ben!
 
 
Goa Amanda och Felicia vid Neil's Yard.
 
 
Om man hittar en röd telefonkiosk när man är första gången i London, så är det ganska lätt hänt att man tar en bild vid den också. 
 
 
Vi gick in en sväng på detta mysiga stället!
 
 
Piccadilly circuuuuus, är stället för mig (sjung det). Till höger om där bilden togs stod även två killar och spelade musik, tänk er feelingen! Gatumusik är något jag tycker om så himla mycket. 
 
 
Emelie

[Detta skulle egentligen till din mail men den funkade tyvärr inte att skicka till]

Hej där!

Såg att du skrev på Sandra Beijers inlägg om brevvänner och tyckte du verkade helfestlig. Kikade in på din blogg och vissa bilder blev jag helt förälskad i. Har själv blogg sen jag var typ 14 (lol) men lägger enbart upp bilder utan text nuförtiden. Du får gärna kika på den, www.repeatmoments.blogg.se. Svårt att veta vad den kan säga om mig men förhoppningsvis att jag gillar att fota åtminstone haha. Jag heter iallafall Emelie och är 18 år, läser journalistik och författarskap i Borås och älskar att skriva, fota och träna. Är i grunden inte bra på att varken titta på filma eller serier, (alltid varit rastlös), men sedan jag skadade mitt knä under en fotbollsmatch har jag lärt mig att chilla. Orange is the new black, Vampire Diaries (pinsamt nog) och Hannibal har jag bland annat avverkat. Dina funderingar kring varför det mesta är så komplicerat är du inte ensam om, jag har alltid undrat om någon annan tänker så mycket som mig. Ibland önskar man att man bara kunde stänga av. 2016 kommer jag att båtluffa i Grekland, hänga i Mallorca och jobba. Kanske söka till att säsonga på någon skidort, kanske bara se vad som händer. Vad är dina planer inför flytten till London? Låter himla roligt. Skriv gärna och berätta mer om dig själv, hade verkligen uppskattat någon ny, intressant person att snacka med.

Kram,
Emelie