Happy Halloween

 
Bilderna till höger är ifrån förra året när jag var en älva av något slag. De enda vingarna jag hade var sådana för barn så därför syns de knappt på bilderna :( Rödluvan var inte för halloween utan för en liten fun-shoot som jag var med i för något år sedan, men det var något utav de roligaste fotograferingarna någonsin. Sist men inte minst, Evelina som Luna Lovegood! Hon var på ett Harry Potter kalas förra veckan och hon blev sååå söt. 
 
Det är ju som sagt Halloween idag men eftersom att jag bor i en liten by ute i skogen så är Halloween ganska svårt att fira om man inte fixar något själv. Därför har vi en myskväll här hemma med morotskaka, chokladpudding och plump (bästa kortspelet efter en version utav gin rummy som vi brukar spela). Men någon gång vill jag fira Halloween ordentligt och klä ut mig till något blodigt. 
 
Vi svängde förbi kyrkogården idag också för att tända lite ljus för morfar och Matildas kompis Diddi som dog alldeles alldeles för tidigt, inför Alla helgona. Men hoppas att ni har en bra kväll, oavsett om ni firar Halloween eller inte!