HAPPY

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
BAM, där kom bilder från vad jag har haft för mig under de dagar som bloggen har ekat tom. Men när det är sånt solsäkert väder måste man ta vara på det, för snart har vi ett halvår vinter igen haha. Jag har varit hos Jonatan där vi har tagit det lugnt varvat med bad, sexhjuling, hölassning, vattenskidor (för första gången!! och jag tog mig upp på tredje försöket!), loppisar och jordgubbsätning. Sen har det nyss varit bygdevecka här i Älvdalen så jag har spanat in de flesta utav de också. Allt detta har jag klämt in när jag inte har jobbat, men jag klagar inte på något, inte ens på den värsta regnskuren någonsin, ni kan ju se på bilden hur mycket vatten det var. Helt enkelt så tar jag vara på sommardagarna fullt ut, och med ett leende på läpparna! Puss och kram på er finisar, vi hörs.