A flower does not think of competing to the flower next to it. It just blooms.

 
Idag gjorde jag något jag aldrig gjort i mitt liv. Jag vaknade av mig själv, kl 6 på morgonen (känner man mig vet man att jag är extremt morgontrött), och tänkte att varför inte ta vara på det. Så medan alla andra sov så gjorde jag yoga i ljuset från morgonen som bolmade in genom balkongdörrarna. Det här med yoga är ju hur skönt som helst. Jag har aldrig varit så stel i mitt liv som nu. Kan bero på att jag gör absolut nada om dagarna förutom att komma hem från skolan och soffpotäta mig tillsammans med mina restuppgifter i skolan. Jag gör i alla fall Yoga Camp - 30 day home challenge från yt-kanalen Yoga with Adriene. Himla bra för nybörjare som jag. Tycker faktiskt att det känns bättre för varje video jag hänger med på. Nu ska jag fortsätta med mitt skolarbete. Sedan vankas det nationellt prov i svenska, wish me luck.   
josephine Asplund

Hoppas du får en underbar dag & lycka till med bloggen! Kram<3

Svar: Tack och detsamma finis!
Edith Linnéa Johansson